Strategia Przygotowania i Zarządzania Placówką Oświatową w czasie pandemii COVID-19 w Zespole Szkół nr 31 Specjalnych w Bydgoszczy w roku szkolnym
Opublikowano: 2020-10-02 19:10, Numer artykułu: 31613 , Autor: G.Wiśniewska
§ 3
Obowiązki pedagoga i psychologa w czasie prowadzenia zdalnego nauczania.
W trakcie nauki zdalnej wsparcie psychologiczne ze strony psychologa pedagoga szkolnego ma charakter szczególny i jest absolutnie niezbędne. W związku z tym,
w celu właściwej identyfikacji jego zadań i funkcji istnieje potrzeba precyzyjnego określenia zakresu obowiązków.
- Pedagog i psycholog szkolny jest dostępny dla uczniów i rodziców zgodnie
z wcześniej ustalonym harmonogramem. - Harmonogram pracy pedagoga/psychologa jest dostępny na stronie internetowej szkoły oraz zostaje udostępniony uczniom i rodzicom drogą elektroniczną przez wychowawców klas.
- Szczegółowe obowiązki pedagoga i psychologa szkoły określa załącznik
nr 3 niniejszego zarządzenia.
§ 4
Zasady współpracy dyrektora z pracownikami administracji
W chwili wystąpienia bezpośredniego zagrożenia COVID-19 współpraca dyrektora
z pracownikami administracji ma zasadnicze znaczenie dla zachowania ciągłości funkcjonowania placówki. W związku z tym, w momencie wdrożenia zdalnego trybu pracy, wprowadza się szczegółowe rozwiązania w tym zakresie.
- Pracownicy administracyjni, pozostając w gotowości do pracy, pełnią swoje obowiązki służbowe zdalnie.
- Dyrektor szkoły może w dowolnym momencie wezwać pracownika administracji
do stawienia się w zakładzie pracy.
- Podstawowymi formami kontaktu pracowników administracyjnych z dyrektorem szkoły są: telefon:………………, e-mail:…………………..
- Pracownik administracyjny jest dostępny w godzinach swojej pracy pod wskazanym przez siebie numerem telefonu i pod wskazanym adresem e-mailowym.
- Pracownik administracyjny na bieżąco zdalnie przekazuje dyrektorowi szkoły/placówki informacje dotyczące funkcjonowania szkoły/placówki, informując natychmiast
o sytuacjach nagłych.